مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-23سياسي

برگزاری مسابقه اسکیس در مقبره میرزا ابوالقاسم مجتهد زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، مسابقه اسکیس از ساختمان مقبره میرزا ابوالقاسم مجتهد برگزار شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، مسابقه اسکیس از ساختمان مقبره میرزا ابوالقاسم مجتهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: برگزاری مسابقه، ایجاد فضای رقابت بین شرکت کنندگان مسابقات، تقویت نیروی تخیل و طراحی در یک رقابت فنی، سنجش توانایی ­های طراحی، توانمندسازی دانشجویان و علاقه مندان به رشته معماری، از جمله اهداف برگزاری این مسابقه به مناسبت روز جهانی موزه ­ها و هفته میراث فرهنگی بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در این مراسم ابراز کرد: برگزاری چنین مسابقاتی یکی از بهترین روش های هنری برای معرفی جاذبه های تاریخی استان است که در افزایش سطح تجربه دانشجویان و علاقه مندان به رشته مهندسی معماری نقش به سزایی دارد.

قطعاً این مسابقه دستاوردهای بسیار مطلوبی را برای شرکت کنندگان به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه اسکیس در مقبره میرزا ابوالقاسم مجتهد زنجان

برگزاری مسابقه اسکیس در مقبره میرزا ابوالقاسم مجتهد زنجان