مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-23سياسي

حفاظت از جنگل های هیرکانی به اولویت اصلی مسوولان تبدیل شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حفاظت از جنگل های هیرکانی، تالش و غرب گیلان باید به اولویت استان تبدیل شود، گفت: سپاه پاسداران دارای ظرفیت خوبی در حفاظت از جنگل و منابع طبیعی و همچنین مبارزه با قاچاق است که باید از این امکانات از مدل محلی و سپاه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز تفاهم نامه همکاری میان سپاه قدس گیلان و منابع طبیعی در راستای حفاظت و نظارت بر جنگل های استان امضا شد.

سردار محمد عبدالله پور در این مراسم با بیان اینکه جنگل و محیط زیست جزو سرمایه های ملی کشور بوده است، اظهار کرد: جنگل مثل هوا بوده و اگر این جنگل ها از بین برود گردشگر وارد گیلان نمی شود زیرا بدون وجود جنگل زندگی کردن در گیلان بسیار سخت می شود.

وی با اشاره به نقش جنگل در کاهش سیلاب در گیلان گفت: سپاه قدس گیلان در پنج سال گذشته به مسئله حفاظت از جنگل به دلیل خطر سیلاب های تالش ورود کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از معضلات گیلان مسئله قاچاق چوب دانست و افزود: در چند سال اخیر باوجوداینکه قاچاق بسیار کاهش پیداکرده است، ولی کماکان در برخی از مناطق غرب گیلان قاچاق چوب کماکان در حال انجام بوده و اقداماتی در این خصوص در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از جنگل های هیرکانی به اولویت اصلی مسوولان تبدیل شود

حفاظت از جنگل های هیرکانی به اولویت اصلی مسوولان تبدیل شود