مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-23ورزشي

از اظهارنظر هاشمی درباره مشارکت در انتخابات تا ابهام در سرنوشت شناسنامه باغات تهران


اعضای شورای شهر تهران در صحن امروز شورا مباحثی را درباره انتخابات ریاست جمهوری و شورای ششم، سرنوشت تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر در پایتخت و ماجرای تبدیل زمین فوتبال در یک بوستان برای آموزش موتورسواران را مطرح کردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی صبح امروز در دویست و نود و ششمین جلسه صحن شورای شهر درباره دوم و سوم خرداد اظهار داشت: ربع قرن از دوم خرداد 76 و چهار دهه تا سوم خرداد 61 سپری شده است و اکثر جامعه به ویژه نسل جوان خاطرات روشنی از این مناسبت ها ندارند.

وی افزود: دوم خرداد برای جمهوری اسلامی تولدی دوباره محسوب می شود و پیش از آن روز جریانات سیاسی و حاکمیت نسبت به انتخاب دولت ها پیش بینی روشنی داشتند و در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق غیرمنتظره ای رخ نمی داد ولی در دوم خرداد برای نخستین بار کاندیدایی از حمایت رسانه ملی و نهادهای حاکمیتی برخوردار بود و به موفقیت نرسید.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز در فاصله 4 هفته ای تا انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و نظرسنجی ها نشان از مشارکت 40 درصدی جامعه در انتخابات ریاست جمهوری فعلی را می دهد که امیدواریم تا آن زمان مشارکت افزایش یابد.

هاشمی با اشاره به اینکه سوم خرداد حاصل وحدت و یکپارچگی رهبر و جامعه، ارتش و سپاه همچنین سیاست و اقتصاد برای صیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اظهارنظر هاشمی درباره مشارکت در انتخابات تا ابهام در سرنوشت شناسنامه باغات تهران

از اظهارنظر هاشمی درباره مشارکت در انتخابات تا ابهام در سرنوشت شناسنامه باغات تهران