مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-23اجتماعي

قزوین یکی از شهرهای با کمترین متکدی است / ادارات در امر آموزش همکاری نمی کنند


مسؤول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزهٔ فرهنگ سازی، آموزش و حتی اشتغال آفرینی و کمک های خیریه، گفت: وضعیت تکدی گری در قزوین بهبود پیدا کرده و امروز قزوین یکی از شهرهای با کمترین متکدی است.

- محسن رحیمی، مسؤول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در مرکز ساماندهی متکدیان قزوین جهت هویت بخشی به مرکز و شناساندن آن به مردم، اصحاب رسانه، مدیران و مسؤولان، خیّرین و افراد صاحب نفوذ انجام گرفت تا فرآیند ساماندهی متکدیان با کمک دیگران تسهیل شود.

وی افزود: کاهش حضور متکدیان در شهر با افرایش گشت زنی و ساماندهی، ایجاد بانک اطلاعاتی از متکدیان، راه اندازی سامانهٔ آنلاین رصد جهت ثبت اطلاعات متکدیان، تعیین شعب ویژه توسط دستگاه قضایی جهت سهولت رسیدگی به پروندهٔ متکدیان حرفه ای، راه اندازی واحد خیریه جهت کمک به نیازمندان واقعی و همراه کردن دستگاه ها و ادارات متولی از جمله دیگر اقداماتی بود که با امکانات کم و بدون داشتن پرسنل اداری، نیروی خدماتی و با کمترین نیروی گشتی و در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه انجام شد.

این مسؤول اظهار کرد: سال گذشته به حوزهٔ فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به شهروندان توجه کافی نشد و امسال قصد داریم فعالیت بیشتری را در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین یکی از شهرهای با کمترین متکدی است / ادارات در امر آموزش همکاری نمی کنند

قزوین یکی از شهرهای با کمترین متکدی است / ادارات در امر آموزش همکاری نمی کنند