مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:302021-05-23اجتماعي

ارایه تسهیلات به زوج های نابارور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم از ارائه تسهیلات به زوج های دارای مشکلات ناباروری جهت تأمین هزینه درمان در این مرکز که نتایج درمانگری آن بالاتر از سطح جهانی است خبر داد.

- ایسنا/قم معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم از ارائه تسهیلات به زوج های دارای مشکلات ناباروری جهت تأمین هزینه درمان در این مرکز که نتایج درمانگری آن بالاتر از سطح جهانی است خبر داد.

لیلا ناصرپور در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم بیش از یک دهه است که در این استان در حال فعالیت بوده و پژوهش هایی را در راستای خدمت رسانی به افراد و تکمیل خدمات در مراکز خدمات تخصصی انجام داده است.

وی با توجه به قرار داشتن در هفته جمعیت افزود: یکی از بزرگترین خدمات تخصصی معاونت پژوهشی مرکز درمان ناباروری هست که سالانه حدود 2400 زوج جدید به آن مراجعه می کنند؛ 60 درصد بیماران این مرکز از داخل استان و 40 درصد بیماران از خارج استان هستند؛ همچنین 10 تا 15 درصد بیماران خارج از استان، بین المللی بوده که با وجود کرونا در درمانشان کمی وقفه پیش آمد.

وی با بیان اینکه 10 تا 15 درصد زوجین با مشکلات ناباروری درگیر هستند عنوان کرد: طبق آمار جهانی زوج هایی که وارد سیکل های کمک باروری می شوند بین 30 تا 35 درصدشان نتیجه می گیرند و بقیه نیاز به ممارست و پشتکار فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه تسهیلات به زوج های نابارور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

ارایه تسهیلات به زوج های نابارور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم