مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-23سياسي

هدف جشنواره طنین مسجد تربیت جوانان انقلابی در عرصه هنر دینی است


حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصتی برای شکوفایی استعدادهای مسجدی است، اظهار کرد: هدف اصلی این رویداد تربیت جوانان انقلابی در عرصه هنر دینی است.

- حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصتی برای شکوفایی استعدادهای مسجدی است، اظهار کرد: هدف اصلی این رویداد تربیت جوانان انقلابی در عرصه هنر دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد افزود: بهره گیری از ابزار هنر در جهت ترویج و گسترش مفاهیم سبک زندگی اسلامی- ایرانی در جامعه، جهت دهی به گرایش های هنری در حوزه فیلم، به سمت تولید آثار با موضوع سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ورود اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به حوزه فیلم و استفاده بیشتر از قابلیت های آن، بسط و گسترش حوزه فیلم سازی از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و تولید و خلق آثارهنری دینی و حرکت به سمت کارآفرینی هنری در سطح کانون ها از جمله مهمترین محورها و اهداف این جشنواره را تشکیل می دهند.

رییس ستاد فهما ادامه داد: این رویداد با تمرکز بر تولیدات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در عرصه فیلم سازی برگزار شده و هرسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جشنواره طنین مسجد تربیت جوانان انقلابی در عرصه هنر دینی است

هدف جشنواره طنین مسجد تربیت جوانان انقلابی در عرصه هنر دینی است