مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-23فرهنگي

برگزاری کنسرت 3 خواننده در کیش در سایه عدم پاسخگویی ستاد کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان طی روز های آینده و در حالی که هنوز از برگزاری کنسرت های موسیقی در پایتخت خبری نیست، - سه خواننده مطرح موسیقی پاپ در حالی طی روز های آینده تازه ترین کنسرتشان را در کیش برگزار می کنند، که همچنان از پاسخ ستاد کرونا به نامه معاون هنری وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت ها خبری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان طی روز های آینده و در حالی که هنوز از برگزاری کنسرت های موسیقی در پایتخت خبری نیست، اجرا های زنده خود را در جزیره کیش دنبال می کنند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، روز سوم خرداد کنسرت بهنام بانی در فضای باز مجموعه خلیج فارس جزیره کیش با قیمت بلیت های 180 تا 360 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

روز سه شنبه چهارم خرداد ماه نیز کنسرت آرون افشار با قیمت بلیت 180 تا 360 هزار تومان در فضای باز مجموعه خلیج فارس جزیره کیش برگزار می شود.

این در حالی است که روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه نیز کنسرت علی زندوکیلی با قیمت بلیت 180 تا 360 هزار میزبان مخاطبان خواهد بود.

برگزاری این کنسرت ها در شرایطی است که با وجود نامه چند روز گذشته معاون هنری وزیر ارشاد به ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری کنسرت ها در پایتخت به شرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت 3 خواننده در کیش در سایه عدم پاسخگویی ستاد کرونا

برگزاری کنسرت 3 خواننده در کیش در سایه عدم پاسخگویی ستاد کرونا