مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-23سياسي

شرکت بیش از 16 هزار و 500 نفر در پویش کتاب خوانی مثبت صبر


دبیر پویش کتاب خوانی مثبت صبر از تمدید مهلت شرکت در این پویش تا 10 خردادماه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 16 هزار و 500 نفر در این پویش شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ابتدای ماه رمضان آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه داشت که به دلیل استقبال مخاطبان تا دهم خردادماه تمدید شد.

دبیر پویش کتاب خوانی مثبت صبر با اشاره به این نکته که این طرح در دو بخش مسابقه کتاب خوانی و پویش ملی اجرا می شود بیان کرد: شرکت در مسابقه کتاب خوانی مثبت صبر به این شکل خواهد بود که علاقه مندان با ارسال کلمه صبر به سامانه 10004615، پیامی حاوی لینک های مسابقه کتاب خوانی دریافت کرده و از طریق این لینک ها می توانند فایل کتاب را به صورت رایگان دریافت و یا شکل فیزیکی آن را با 30% تخفیف تهیه کنند.

وی ضمن بیان آمار دانلود فایل الکترونیک کتاب توسط 20 هزار و 311 نفر عنوان داشت: استقبال مطلوبی از مسابقه کتابخوانی مثبت صبر انجام شده و تاکنون 16 هزار 587 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند.

حجت الاسلام جامه دار در رابطه با بخش پویش ملی مثبت صبر عنوان داشت: پویش ملی مثبت صبر در صفحه های مجازی، با هشتگ مثبت صبر و با تولید آثاری چون عکاسی خلاقانه از کتاب، تولید و انتشار فیلم یک دقیقه معرفی و تبلیغ کتاب، نقاشی کودکان از ایده های والدین از کتاب گفتاری در باب صبر و همچنین خوانش بخشی از کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 16 هزار و 500 نفر در پویش کتاب خوانی مثبت صبر

شرکت بیش از 16 هزار و 500 نفر در پویش کتاب خوانی مثبت صبر