مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 02:252021-05-22اجتماعي

روستایی که سال ها رنگ هیچ عملیات عمرانی را به خود ندیده است


محرومیت با ناف اهالی گلدره، روستایی که سال هاست رنگ عملیات عمرانی را به خود ندیده، گره خورده و دیگر برای اهالی آن نفسی نمانده تا به عجز و شکایت بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روستای گلدره یکی از روستاهای محرومی است که با 270 نفر جمعیت و 75 خانوار از نبود زیرساخت های عمرانی رنج می برد؛ محرومیت در این روستاها با تبعیض، فراموش شدن و بی توجهی مترافند.

در اوج محرومیت شاهد مردمانی به غایت مهربانی و ساده بودنیم؛ آنها در کوچه های روستا منتظرند تا شاید مسوولی را برای شنیدن حرف هایشان ببینند، آنها با مهربانی رویت را می بوسند و به یک استکان چای در منازلشان که بیشتر شبیه انباری های قدیمیند دعوتت می کنند؛ خانه های گلی که حتی نفس کشیدن در آن ها به سختی صورت می گیرد.

گرما برای دختران گرما زده روستای گلدره چیزی چیز تحمل شرایط سخت نیست؛ چیزی که برایشان به  آرزو مبدل شده هوای سرد کولر است؛ اینجا هیچ کس دلش خوش نیست.

مشکلات این روستا آن قدر زیاد است که نمیدانی به کدامشان بپردازی از جمله ی آنها عدم زیرساخت ها در روستای گلدره است؛ زندگی برای اهالی این روستا دشوار است و مسوولان استانی و ملی در تنها در خواب زمستانی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی که سال ها رنگ هیچ عملیات عمرانی را به خود ندیده است

روستایی که سال ها رنگ هیچ عملیات عمرانی را به خود ندیده است