مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 20:302021-05-22سياسي

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قرارداد کار معین فرهنگیان در هفته دوم اردیبهشت امسال ابلاغ شد و بر اساس آن نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی 1401-1400 در بازه زمانی 15 اردیبهشت .

- مهلت ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان تا 31 اردیبهشت بود که تا 5 خرداد تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قرارداد کار معین فرهنگیان در هفته دوم اردیبهشت امسال ابلاغ شد و بر اساس آن نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی 1401-1400 در بازه زمانی 15 اردیبهشت تا 31 خرداد 1400 انجام خواهد.

البته مهلت زمان ثبت اطلاعات، تکمیل فرم امتیازبندی، بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه پروفایل توسط متقاضی انتقال تا 31 اردیبهشت بود اما مهلت ثبت نام تا 5 خرداد تمدید شد.

برخی فرهنگیان نیز در زمان ثبت اطلاعات در سامانه پروفایل با پیغام خطا مواجه شدند که قرار است کارشناسان امور اداری مناطق نسبت به ثبت نام این افراد مساعدت کنند.

نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده 28 (ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد تمدید شد

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد تمدید شد