مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 19:202021-05-22ورزشي

3 مدال رهاورد کشتی گیران قم از جام بین المللی تختی


چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی برای کشتی قم سه مدال با ارزش به همراه داشت.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با حضور چهره های شاخص در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به انجام رسید و در حالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت که قم دو طلا، یک برنز و دو عنوان پنجمی را نصیب خود کرد.

وی با بیان اینکه رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام تختی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام رسید، اضافه کرد: در وزن 60 کیلوگرم محمد جانقلی از قم نهم شد، در وزن 63 کیلوگرم محمدامین جبالی فر از قم مقامی بهتر از نهمی کسب نکرد و دست خالی از این جام بیرون آمد.

رییس هیات کشتی استان قم ابراز کرد: در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی یکی از ستاره های کشتی فرنگی قم در این جام معتبر بین المللی بود که با عملکرد بسیار خوب مجوز حضور در فینال را کسب کرد اما در تلاش برای کسب مقام قهرمانی برابر محمد الیاسی با بداقبالی مواجه شد و بدین ترتیب نقره جام تختی را به دست آورد.

وی یاد آور شد: در وزن 72 کیلوگرم نیز دیگر نماینده شاخص و شایسته کشتی قم یعنی ابوالفضل زینتی رفاه به دیدار فینال رسید، این کشتی گیر مستعد در مسابقه پایانی برای کسب مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدال رهاورد کشتی گیران قم از جام بین المللی تختی

3 مدال رهاورد کشتی گیران قم از جام بین المللی تختی