مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-22حوادث

تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار خبر داد و گفت: با ارزیابی های صورت گرفته مبنی بر وقوع رانش، منازل مسکونی تخلیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رانش زمین  در منطقه خرشک شهرستان رودبار رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه در اوایل ظهر امروز رخ داده و تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام تیم های ارزیاب به منطقه خرشک رودبار گفت:  این موضوع توسط مردم منطقه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اطلاع رسانی شد که در سریع ترین زمان ممکن 6 تیم امدادی از رودبار و رشت، فومن، آستانه اشرفیه و واکنش سریع، جهت بررسی و ارزیابی اولیه به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار خبر داد و افزود: با ارزیابی های صورت گرفته  مبنی بر وقوع رانش، منازل مسکونی تخلیه، سه  منزل مسکونی نیز در پی این رانش آسیب جزیی دیده و یک فرد نیز مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

غلامی با تأکید بر لزوم ارزیابی دقیق تر از محل رانش زمین در رودبار بیان کرد: ارزیابی های دقیق تر از منطقه و خانه به خانه به جهت بافت سنتی و روستایی منازل توسط تیم ارزیاب در حال بررسی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار

تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار