مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-22اقتصادي

یزدی ها امسال 3 میلیارد تومان فطریه دادند


یزدی ها در عید فطر امسال، 3 میلیارد تومان فطریه و کفاره دادند که پیش بینی می شود با جمع آوری مبالغ از کل مساجد، - ، محمد شجاعان، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: امسال زکات فطره و کفارات نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته که بخشی از آن مربوط به افزایش میزان فطریه بوده است.

وی عنوان کرد: عید فطر امسال در استان یزد 3 میلیارد تومان فطریه و کفاره جمع آوری شده که پیش بینی می شود این میزان با جمع آوری کل مبالغ از مساجد به 5 میلیارد تومان هم برسد.

شجاعان ادامه داد: فطریه جمع آوری شده در مساجد امسال به شکل دیگری توزیع شد و در 80 درصد مساجد، مبالغ جمع آوری شده به فقرای همان محلات داده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: با هماهنگی با اداره غله استان، با مبلغ کفارات نیز آرد نیمه یارانه ای خریداری و به مناطق محروم و روستاهای خاتم، ابرکوه و بهاباد ارسال شد.

وی در مورد اطعام ماه مبارک رمضان نیز بیان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان اطعام گرم از ابتدای ماه مبارک شروع شد و 140 آشپزخانه در سراسر استان در این زمینه فعال شدند و روزانه به طور میانگین 8 هزار پرس غذا پختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها امسال 3 میلیارد تومان فطریه دادند

یزدی ها امسال 3 میلیارد تومان فطریه دادند