مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:252021-05-22ورزشي

تاسیس 7 هزار خانه ورزش روستایی تا پایان دولت


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان دولت تلاش داریم خانه های ورزش روستایی را به 7000 عدد در کل کشور برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیرلز، ژاله فرامرزیان، امروز در حاشیه اعزام کاروان تجهیز 30 خانه ورزش روستایی و 14 تیم ورزشی در سطح استان فارس گفت: تلاش داریم تا پایان دولت خانه های ورزش روستایی را به 7000 عدد در کل کشور برسانیم تا مردم شریف روستاها متناسب با حق خود و متناسب با ظرفیت هایی که در اختیارمان است فضاهای ورزشی در اختیار داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه استان فارس در زمینه چمن روستایی موفق عمل کرده و بحث دیگر خانه های ورزشی است؛ چراکه اگر نمی توانیم سالن یا زمین چمن افتتاح کنیم حداقل باید فضا و امکانات ورزشی را در قالب خانه های ورزشی در اختیار روستاها قرار دهیم که با همراهی و همکاری دهیاران بزرگوار و مردم روستا مورد استفاده قرار گیرد.

معاون وطارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خانه های ورزش در کنار امکان استفاده دهیاران از فضاهای سالن و چمن برای فعالیت های فرهنگی ورزشی می تواند به برنامه ریزی بهتر برای تحرک مناسب و شور و نشاط اجتماعی مردم روستا منتهی شود.

گفتنی است در این برنامه 30 خانه ورزش روستایی در فارس تجهیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 7 هزار خانه ورزش روستایی تا پایان دولت

تاسیس 7 هزار خانه ورزش روستایی تا پایان دولت