مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:002021-05-22سياسي

ورود کمیته تخصصی دادگستری برای رفع موانع تولید کردستان


رییس کل دادگستری استان کردستان در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان با اشاره به پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اظهار کرد که تولید و اشتغال مولد در استان نیازمند مدیریت جهادی و دغدغه مند است و دستگاه قضایی استان کردستان تا .

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان با اشاره به پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اظهار کرد که تولید و اشتغال مولد در استان نیازمند مدیریت جهادی و دغدغه مند است و دستگاه قضایی استان کردستان تا حد امکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، با حضور دادستان عمومی و انقلاب سنندج و دبیر این ستاد، معاونین رییس کل در حوزه های مختلف، مدیران ادارات و بانک های دولتی و تعدادی از مسئولین شرکت ها و کارخانجات اظهار کرد که در راستای اجرای سیاستهای عالی قوه قضاییه، در استان کردستان واحدهای تولیدی و صنعتی ازحمایت های قضایی و حقوقی دادگستری استان کردستان در جهت ارتقای تولید برخوردار می شوند.

وی با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افزود که در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، 3 کمیته عالی کارشناسی، حقوقی و قضایی و مشترک تلفیقی( کمیسیون حل اختلاف) تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیته تخصصی دادگستری برای رفع موانع تولید کردستان

ورود کمیته تخصصی دادگستری برای رفع موانع تولید کردستان