مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:002021-05-22حوادث

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو


فرمانده انتظامی مراغه آذربایجان شرقی با هدف پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل آن به ساکنان این شهرستان هشدار داد و گفت: توصیه می شود صاحبان خودرو از لوازم ضدسرقت از جمله دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوییچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ توحید فارسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خودداری از نصب تزیینات اضافی و گران قیمت روی خودرو نیز در کاهش سرقت محتویات آن موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر پارک اتومبیل در پارکینگ، بیان کرد: صاحبان خودرو از پارک کردن در مکان های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنند.

وی همچنین مسافران نیز توصیه کرد که برای استراحت شبانه در طول مسیر از محل های مطمئن و ایمن مانند زائرسرا، جنب ایستگاه پلیس و موارد مشابه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: هنگام تعویض چرخ، برطرف کردن نقص فنی یا بروز تصادف به خصوص هنگامی که احتمال ساختگی بدون آن متصور است، سوییچ را بردارید و پس از پیاده شدن درب خودرو را قفل کنید.

وی اضافه کرد: در صورت بروز نقص فنی اتومبیل، آن را در اختیار تعمیرگاه های معتبر قرار داده و سوییچ را حتماً به خود تعمیرکار که مورد اطمینان است، تحویل دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو