مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 14:452021-05-22فرهنگي

افتتاح موزه مردم شناسی و عشایر در گیلان


موزه مردم شناسی و عشایر شهرستان رضوانشهر در پنجمین روز از هفته گرامیداشت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان موزه مردم شناسی و عشایر شهرستان رضوانشهر در پنجمین روز از هفته گرامیداشت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افتتاح شد.

مسعود حلاج پور در آیین افتتاح نخستین موزه مردم شناسی و عشایر ضمن قدردانی از مردم فرهنگ دوست رضوانشهر اظهار کرد: مشارکت مردم رضوانشهر در اهدا آثار و اقلام فرهنگی و تاریخی به موزه مردم شناسی و عشایر رضوانشهر، نمونه ای کم نظیر از مشارکت مردمی در حفظ و حراست از فرهنگ و آیین های بومی محلی محسوب می شود.

وی با اشاره به ادامه روند احداث و توسعه موزه های تخصصی در سطح استان گیلان افزود: موزه مردم شناسی و عشایر رضوانشهر سومین موزه تخصصی است که در هفته میراث فرهنگی سال جاری به بهره برداری می رسد.

حلاج پور تصریح کرد: موزه صید و صیادی پره سر نیز که تفاهم نامه آن در سال گذشته با شهرداری این شهر منعقد شده از دیگر موزه های تخصصی است که روند احداث آن دنبال می شود و با بهره برداری از این طرح، شهرستان رضوانشهر از ظرفیت مناسبی در انتقال مفاهیم فرهنگی و آیین های سنتی برخوردار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه مردم شناسی و عشایر در گیلان

افتتاح موزه مردم شناسی و عشایر در گیلان