مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 14:352021-05-22ورزشي

انجام ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی برای معرفی سهند به عنوان شهر سالم


فرماندار اسکو از ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی WHO برای معرفی سهند به عنوان شهر سالم خبر داد و گفت: فردا یکشنبه بازدید میدانی از سوی کارشناسان این سازمان جهانی انجام می گیرد.

- انجام ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی برای معرفی سهند به عنوان "شهر سالم" ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو از ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی "WHO" برای معرفی سهند به عنوان "شهر سالم" خبر داد و گفت: فردا یکشنبه بازدید میدانی از سوی کارشناسان این سازمان جهانی انجام می گیرد.

بابک رضی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این ارزیابی میدانی، تعداد سه تیم ارزیاب به صورت جداگانه فعالیت های انجام گرفته در طرح شهر سالم سهند از جمله فعالیت سمن ها را ارزیابی کرده و از طریق گفت وگو با مردم، ارزیابی بخش توسعه سلامت، مرکز اطلاعات جامعه محور، مداخلات جامعه محور، مشارکت سمن ها، اقدامات بخش خصوصی و سایر گروه های مردمی را بررسی خواهند کرد.

وی با بیان این که برای تحقق هدف شهر سالم سهند پنج سال با برنامه منسجم حرکت کرده ایم، افزود: در این راستا هم چنین ساختارسازی هایی توسط جوامع ارائه شده و نیز دو دبیرخانه اجرایی، علمی و تعداد شش کمیته، برنامه شهر سالم را پیش برده اند که هدف عمده این طرح هم پیشبرد اهداف شهر پایدار و سلامت جامعه است و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی برای معرفی سهند به عنوان شهر سالم

انجام ارزیابی نهایی سازمان بهداشت جهانی برای معرفی سهند به عنوان شهر سالم