مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 13:152021-05-22ورزشي

تست کرونای والیبالیست های مسافر ریمینی منفی شد


با منفی شدن تست کرونای تمام اردونشینان تیم ملی والیبال مردان ایران، این تیم فرداشب با ترکیب کامل 25 نفره خود به ریمینی ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت ها) اعزام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بر اساس مقررات لیگ ملت ها تیم های حاضر در این پیکارها باید هنگام ورود به ایتالیا تست منفی کرونای اعضای خود طی 48 ساعت پیش از ورودشان به ایتالیا را همراه داشته باشند که نتیجه تست های امروز تیم ملی ایران، نشان دهنده اعزام کاروان ایران به این رقابت ها با ترکیب کامل (25 نفره) است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی با تقدیر ویژه از عملکرد سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی که مامور بهداشت ایران در جریان مسابقات لیگ ملت ها نیز نام گرفته، به روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: دقت و جدیت افروزی در رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس برگزاری رقابت ها همکاری کند.

مامور بهداشت عنوان تازه ای است که فدراسیون جهانی الزام کرده همه تیم ها باید یکی از اعضای کادر همراه خود را با این عنوان به کمیته برگزاری معرفی کنند تا در زمینه دریافت آخرین دستورالعمل های مربوط به کرونا و تهیه و ارائه گزارش های مورد نیاز کمیته برگزاری از تیم با کمیته برگزاری همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای والیبالیست های مسافر ریمینی منفی شد

تست کرونای والیبالیست های مسافر ریمینی منفی شد