موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:552021-05-22اقتصادي

سرانجام عرضه سهام شهروند در فرابورس/ افتتاح دو ایستگاه جدید مترو


شهردار تهران با اشاره به افتتاح شعبه های جدید شهروند گفت: عرضه سهام شهروند در فرابورس علاوه بر انضباط مالی تأمین منابع و اعتبار برای شهروند را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند شعبه که در نوبت است و به زودی سهام آن عرضه خواهد شد.

شهردار تهران ادامه داد: عرضه سهام فروشگاه های شهروند همچنین به انضباط مالی و منافع سهامداران کمک می کند و بر همین اساس به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

حناچی اعلام کرد: به زودی سه شعبه جدید دیگر شهروند هم افتتاح خواهد شد و بر اساس برنامه های پیش بینی شده توسعه 120 درصدی در زمان سه ساله برای فروشگاه های شهروند خواهیم داشت که این موضوع در محدوده تهران و البرز و بقیه کلانشهرها هم پیش بینی شده است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد ماجرای عرضه بی کیفیت گوشت در یکی از مراکز شهروند و انتقاد یکی از اعضای شورای شهر گفت: شرکت هایی محصولاتی را ارائه می کنند و کنترل کیفیت محصولات به صورت کامل انجام می شود.

شهردار تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو در هفته آینده با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: امسال هم بنا داریم به تعداد ایستگاه های افزوده مشابه سال قبل برای سال جاری هم افتتاحیه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام عرضه سهام شهروند در فرابورس/ افتتاح دو ایستگاه جدید مترو

سرانجام عرضه سهام شهروند در فرابورس/ افتتاح دو ایستگاه جدید مترو