مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:402021-05-22حوادث

2 کشته در معدن نمک نیشابور


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور (خراسان رضوی) گفت: 2 کارگر بر اثر سقوط در معدن نمک روستای آبقو در این شهرستان جان باختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی اورژانس 115 نیشابور، مصطفی افشار نیک افزود: این حادثه ساعت 12 و 28 امروز به مرکز ارتباطات اورژانس 115 نیشابور اطلاع داده شد که حاکی از سقوط 2 کارگر 48 و33 ساله از ارتفاع حدودا پنج متری به داخل معدن آبقوی نیشابور بود و پایگاه های اورژانس شهری 9 و شهر فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مصدومان و تحویل گرفتن مصدومان از یک خودرو سواری در محدوده روستای باغشن و انجام معاینات اولیه مشخص شد که بیماران فاقد هوشیاری، تنفس و ضربان قلب بوده و بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی آنان آغاز شد.

وی اظهار داشت: مصدومان پس از انجام احیای قلبی ریوی و برقراری راه هوایی پیشرفته، به بیمارستان حکیم انتقال یافتند ولی با وجود تلاش کارشناسان اورژانس 115، بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد: توصیه می شود کارگران ساختمانی و معادن که همیشه با خطر سقوط از سطوح غیرهم تراز مواجه هستند آموزش های لازم و تخصصی تر برای کار در ارتفاع را دیده و از وسایل ایمنی برای انجام کار در ارتفاع استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته در معدن نمک نیشابور

2 کشته در معدن نمک نیشابور