مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-22بين الملل

بمباران 33 دفتر رسانه و زخمی شدن 170 خبرنگار در نبرد 12 روزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر ابوبکر رییس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین روز شنبه اعلام کرد ظرف حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، - رییس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین با اعلام زخمی شدن حدود 170 خبرنگار حین درگیری های اخیر گفت، شکایتی در این زمینه به دیوان بین المللی کیفری ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر ابوبکر رییس اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین روز شنبه اعلام کرد ظرف حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، حدود 170 روزنامه نگار زخمی شده اند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، این مقام فلسطینی افزود، 33 دفتر رسانه ای نیز در حملات و بمباران رژیم صهیونیستی به نوار غزه آسیب دیده یا نابود شده اند.

ناصر ابوبکر در ادامه گفت: اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین در همکاری با روزنامه نگاران بین المللی در حال تکمیل شکایتی درخصوص جنایات اسراییل علیه خبرنگاران و تحویل آن به دیوان بین المللی کیفری است .

سخنگوی سازمان گزارشگران بدون مرز پیش تر در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تأکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مقر های رسانه ها به منزله جنایات جنگی است و از این رژیم در دیوان بین المللی کیفری (دادگاه لاهه)، شکایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران 33 دفتر رسانه و زخمی شدن 170 خبرنگار در نبرد 12 روزه

بمباران 33 دفتر رسانه و زخمی شدن 170 خبرنگار در نبرد 12 روزه