مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-22سياسي

تمبرها، سفیران فرهنگی و اجتماعی ملت ها هستند


تمبرها، سفیران فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ملت ها در میان همدیگر و گویای پیشینه تاریخی آن ها بوده و به همین دلیل دارای اهمیت فراوان اقتصادی و فرهنگی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: تمبرها، سفیران فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ملت ها در میان همدیگر و گویای پیشینه تاریخی آن ها بوده و به همین دلیل دارای اهمیت فراوان اقتصادی و فرهنگی هستند.

رمضانعلی سبحانی فر روز شنبه یکم خردادماه در مراسم افتتاح نخستین خانه موزه تمبر ایران در محل خانه مجتهدی های تبریز، با اشاره به تاریخچه ای از سیر تکامل پست و تمبر در ایران، افتتاح این خانه موزه را نشانه استمرار جریان فرهنگی این شرکت به عنوان مطالبه وزارتی و شخص وزیر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: تبریز از زمان های گذشته به صفت تاریخی فرهنگی بودن مشهور است و میراث کهن و اولین هایی را در دل خود جای داده که امروز نخستین خانه موزه تمبر نیز بر مجموعه گنجینه های آن افزوده می شود.

وی با اشاره به اهمیت تمبر در طول تاریخ، اظهار کرد: تمبر علاوه بر این که ارزش فرهنگی دارد، تاریخ و میراث ما را نیز از گذشته به حال و آینده انتقال می دهد و زمینه ساز اشتراک تجربه گذشتگان با زمان حال و آینده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبرها، سفیران فرهنگی و اجتماعی ملت ها هستند

تمبرها، سفیران فرهنگی و اجتماعی ملت ها هستند