مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:152021-05-22سياسي

جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافتند


دفتر تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین تصریح کرد: جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافتند.

- ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را تبریک گفت.

جبهه مقاومت متن این بیانیه بدین شرح است: و ما النّصر الّا من عندالله العزیز الحکیم خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس می گویم، و نزول سکینه و طمأنینه بر دل های مجروح شهید دادگان، و رحمت و بشارت برای شهیدان، و شفای کامل برای آسیب دیدگان را از خداوند منان مسالت می کنم، و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک می گویم.

آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد.

ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به مذلت کشید و عزم آهنین جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافت.

آنچه این روزها در فلسطین اشغالی و غزه ی تحت محاصره اتفاق افتاد، از یک سو بمباران سنگین و وحشیانه خانه ها و زنان و کودکان بی دفاع بود و از سوی دیگر استواری یک ملت که با ایمان و امید انتفاضه سنگ را به موشک تبدیل کرده اند و با همه بضاعت محدودشان خواب را از صهیونیست ها ربود و نصرت الهی که به یاری حق و مظلوم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافتند

جوانان غیور فلسطینی بر گنبد آهنین رژیم جعلی غلبه یافتند