مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-22اقتصادي

چوپانی که صاحب مزرعه پرورش شترمرغ شد


یک جوان روستایی با دست خالی اما عزم راسخ خود توانسته با حمایت های کمیته امداد به موفقیت هایی در زمینه تولید شترمرغ، دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پرورش شترمرغ یک فعالیت تولیدی، تجاری بوده  که تک تک سلول های این تجارت سودآور است؛ اما به شرطی که بی گدار به آب نزده و حتما با زیر و بم این کار آشنا باشیم چرا که همان قدر که سودآور است، سختی و زحمت هم دارد و نابرده رنج گنجی میسر نمی شود، مخصوصا در این کار! شترمرغ در میان طیور، مقاومت بسیار به صورت یک روز در میان تخم گذاری می کند و در هر مرحله بین 14 تا 21 تخم می گذارد که وزن تقریبی هر تخم، 1.

5 کیلو گرم است.

این ویژگی های منحصربه فرد شترمرغ سبب شده بسیاری از کسانی که قصد کارآفرینی و سرمایه گذاری دارند، این حوزه را برای خود برگزینند.

جوانی روستایی که با دست خالی وارد عرصه پرورش شترمرغ شد علی عباسی از اهالی روستای سرتل شهرستان فیروزآباد از جمله کسانی است که با دست خالی وارد عرصه پرورش شترمرغ شده و توانسته با حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به موفقیت هایی دست یابد.

وی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دوران کودکی ام را چندان به یاد ندارم ولی از نوجوانی تاکنون روزگار سختی را گذرانده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوپانی که صاحب مزرعه پرورش شترمرغ شد

چوپانی که صاحب مزرعه پرورش شترمرغ شد