مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-22دانش

فعالیت بیش از هزار واحد فناور در 135 هزار مترمربع فضای مراکز رشد دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری و نوآوری در واحد های دانشگاهی یکی از اهداف و برنامه های معاونت تحقیقات، - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از 135 هزار مترمربع به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شده که بالغ بر هزار هسته/ واحد فناور در آن مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری و نوآوری در واحد های دانشگاهی یکی از اهداف و برنامه های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در سال جاری است.

وی ادامه داد: براساس مستندات ارسالی مراکز رشد کشور از طریق سامانه سطح بندی مراکز رشد، مجموع کل فضای اختصاص داده شده به مراکز رشد دانشگاه بیش از 135 هزارمترمربع است.

این فضا شامل فضای استقرار هسته ها /واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان دانشگاه، فضا های آموزشی و ترویجی فعالیت های کارآفرینی و همچنین فضای ستادی مرکز رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از هزار واحد فناور در 135 هزار مترمربع فضای مراکز رشد دانشگاه آزاد

فعالیت بیش از هزار واحد فناور در 135 هزار مترمربع فضای مراکز رشد دانشگاه آزاد