مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:302021-05-22بين الملل

افشای جاسوسی دولت ترامپ از سی ان ان


دو هفته پس از پرونده واشنگتن پستدسترسی مخفیانه وزارت دادگستری ترامپ به اطلاعات خبرنگار سی ان ان افشا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدحسین لطف الهی در روزنامه اعتماد نوشت: چهار ماه پس از پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده افشاگری ها علیه او و رونمایی از اقداماتی که بر خلاف قانون انجام داده همچنان ادامه دارد.

سی ان ان روز پنجشنبه فاش کرد که وزارت دادگستری امریکا در دوره ای که بیل بار به دستور دونالد ترامپ متصدی امور این وزارتخانه بود، اقدام به ردیابی ایمیل ها و تماس های تلفنی یکی از خبرنگاران ارشد این شبکه خبری کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر از سوی وزارت دادگستری در اختیار سی ان ان قرار داده شده، دادستان های فدرال وقت اطلاعات مربوط به بازه زمانی دو ماهه ژوئن و جولای 2017 را به طور مخفیانه استخراج کرده و از آنها برای دستیابی به اهداف شان استفاده کرده اند.

دادستان های فعلی وزارت دادگستری در نامه ای اعلام کرده اند که دادستان های پیشین نه تنها اطلاعات مربوط به تلفن همراه شخصی و ایمیل باربارا استار، خبرنگار حوزه وزارت دفاع سی ان ان را به دست آورده اند که حتی تماس های مربوط به دفتر کار او در سی ان ان و پنتاگون را نیز ردیابی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جاسوسی دولت ترامپ از سی ان ان

افشای جاسوسی دولت ترامپ از سی ان ان