مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-22بين الملل

پس از پیروزی غزه؛ حماس از سوریه تشکر کرد


با پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 12 روزه اخیر، یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین ضمن تقدیر از حمایت های سوریه از مقاومت ابراز امیداوری کرد که دمشق پایتخت مقاومت و حامی حق فلسطینیان باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقاومت فلسطین طی 12 روز رویارویی با تجاوزهای رژیم صهیونیستی موفق شد، این رژیم را به پذیرش شکست و شروط آتش بس وادار سازد.

پس از آن که شامگاه پنج شنبه گذشته، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف بمباران نوار غزه و آتش بس یک جانبه موافقت کرد، گروه های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه هایی جداگانه تاکید کردند که تا زمان پایبندی تل آویو به آتش بس، به آن پایبند خواهند ماند.

با این اعلام آتش بس در حالی که تمامی رسانه های صهیونیستی به شکست تل آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

علاوه بر فلسطین،مردم کشورهای لبنان، ایران، اردن و .

نیز این پیروزی را جشن گرفتند و تاکید کرد که راه مقاومت با این توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به پایان نرسیده و ادامه دارد و مقاومت با قدرت و اطمینان در همچنان در مسیر آزادسازی کامل فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از پیروزی غزه؛ حماس از سوریه تشکر کرد

پس از پیروزی غزه؛ حماس از سوریه تشکر کرد