مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-22ورزشي

دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال/ پای تیم ملی در میان است؟


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال پس از انتصاب سرپرست کمیته فوتسال، به دفاع از مدیریت نادیده مهرداد سراجی پرداخت که به نظر می رسد این دفاعیات به جلسات دو طرف بی ارتباط نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید شمسایی روز چهارشنبه گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد تا درباره نایب قهرمانی اش با تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر صحبت کند.

در میانه این گفتگو، از شمسایی درباره حضور مهرداد سراجی در کمیته فوتسال و انتصابش به عنوان سرپرست این کمیته که انتقادات اهالی فوتسال را در پی داشته است، سئوال شد.

شمسایی در واکنش به این انتخاب، به سراجی بابت حضورش در کمیته فوتسال خیر مقدم گفت و سپس به دفاع از این انتصاب در کمیته فوتسال در پی اعتراض به ذی نفع بودن سرپرست کمیته فوتسال پرداخت.

سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا است؛ باشگاهی که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم دارد و طبق اساسنامه نمی تواند همزمان در پستی باشد که مرتبط با منافع یکی از مجموعه های دیگر است.

شمسایی در این خصوص تاکید کرد کمیته فوتسال مجزا از سازمان لیگ فوتسال است تا به نوعی تاکید کند حضور سراجی در کمیته، در تضاد با اساسنامه فدراسیون فوتبال نیست.

وی سپس با بیان اینکه سراجی تنها 10 روز است به فوتسال آمده و بعضی از فوتسالی ها او را نقد کرده اند، گفت: سراجی در بحث مدیریتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال/ پای تیم ملی در میان است؟

دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال/ پای تیم ملی در میان است؟