مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-22اجتماعي

پروژه احداث کتابخانه شهر شفت باید امسال آغاز شود


فرماندار شفت با تأکید بر لزوم همکاری شهرداری برای تعرفه زمین برای احداث کتابخانه این شهر، گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید همین امسال آغاز شود.

- ، ابراهیم چراغی پیش از ظهر شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شفت با اشاره به اینکه اهمیت موضوع کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: امروز متأسفانه با فرهنگ های نادرستی در سطح جامعه مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه آسیب های و ناهنجاری های اجتماعی موجود در جامعه می تواند نگران کننده باشد، افزود: بسیاری از خانواده واسطه وجود همین آسیب ها و ناهنجاری ها با مشکلات روحی و روانی بسیاری مواجه هستند.

فرماندار شفت در ادامه با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: ایران اسلامی از فرهنگ غنی برخوردار است که هم مایه افتخار و مباهات برای خود ایرانی ها و هم الگوی برای سایر جوامع بشری است.

وی ادامه داد: از دیرباز شاهد بودیم که بسیاری از اندیشمندان و پژوهشگران بسیاری از کشورها بر فرهنگ غنی ایران اسلامی تحقیق و پژوهش انجام داده اند و حتی بسیاری از آنها خود را یک ایرانی می دانند.

چراغی با اشاره به اینکه غفلت در این زمینه فرهنگ و زبان ایرانی در جامعه، گفت: متأسفانه با وجود این فرهنگ غنی همچنان در زمینه سرانه مطالعه با مشکل مواجه هستیم میزان این سرانه در شأن جامعه ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث کتابخانه شهر شفت باید امسال آغاز شود

پروژه احداث کتابخانه شهر شفت باید امسال آغاز شود