مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-22اقتصادي

اما و اگرهای بازار روغن سرخ کردنی در گیلان


مدیر امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: کمبود روغن سرخ کردنی در استان نداریم و مردم به دنبال برندهای خاص هستند.

- ایسنا/گیلان مدیر امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: کمبود روغن سرخ کردنی در استان نداریم و مردم به دنبال برندهای خاص هستند.

محمد فیض در گفت و گو با ایسنا در خصوص کمبود روغن سرخ کردنی در استان اظهار کرد: در فروشگاه های استان کمبود روغن سرخ کردنی نداریم هر روزه به طور مرتب در فروشگاه ها این کالا توزیع و پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه از آبان ماه سال گذشته کمی اوضاع بازار روغن بهم خورده بود که بلافاصله رسیدگی شد و در حال حاضر مشکل چندانی وجود ندارد.

فیض ادامه داد: مردم به دنبال برند خاص در خرید روغن سرخ کرنی هستند و چون این روغن ها را در بازار کمتر پیدا می کنند، فکر می کنند که کلا در بازار برای تهیه روغن سرخ کردنی مشکل وجود دارد.

وی اضافه کرد: همه روغن هایی که در بازار دارای علامت استاندارد هستند کاملا بهداشتی هستند و از نظر سلامت نیز کاملا مورد تایید هستند و لزومی ندارد که مردم به دنبال برند خاصی باشند.

مدیر امور بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: گاهی بحران ها ما را متوجه نقاط ضعف ها می کند و ما با بحران روغن در گیلان متوجه شدم که در تولید روغن استان دچار ضعیف هستیم و سه کارخانه ای که در گیلان روغن تولید می کنند، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای بازار روغن سرخ کردنی در گیلان

اما و اگرهای بازار روغن سرخ کردنی در گیلان