مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-22بين الملل

انتقاد شدید جبهه پولیساریو از رباط در بحران اسپانیا-مراکش


جبهه جدایی طلب پولیساریو از سازمان ملل، اتحادیه اروپا و اتحادیه آفریقا خواست مراکش را تحت فشار بگذارند تا از مهاجرت غیرقانونی به اروپا به عنوان اهرم فشاری برای به رسمیت شناختن حاکمیتش بر صحرای غربی استفاده نکند.

- جبهه جدایی طلب پولیساریو از سازمان ملل، اتحادیه اروپا و اتحادیه آفریقا خواست مراکش را تحت فشار بگذارند تا از مهاجرت غیرقانونی به اروپا به عنوان اهرم فشاری برای به رسمیت شناختن حاکمیتش بر صحرای غربی استفاده نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جبهه پولیساریو در بیانیه ای اعلام کرد: مراکش دهه ها است با تجارت مواد مخدر، مهاجرت غیرقانونی و دست داشتن در تروریسم، منبع اصلی خطر برای تمامی همسایگانش است و ما از سازمان ملل، اتحادیه اروپا و اتحادیه آفریقا می خواهیم مراکش را تحت فشار بگذارند تا دیگر از مساله مهاجرت غیرقانونی به اروپا به عنوان اهرم فشاری برای به رسمیت شناختن حاکمیتش بر صحرای غربی استفاده نکند.

این اولین واکنش رسمی پولیساریو نسبت به بحران مراکش و اسپانیا است که از روز دوشنبه به دلیل کاهش کنترل های امنیتی از سوی رباط، شاهد انتقال بیش از 8000 مهاجر از بوده است.

این موج مهاجرت پس از تنش دیپلماتیک شدید میان اسپانیا و مراکش در پی استقبال مادرید از ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو جهت درمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید جبهه پولیساریو از رباط در بحران اسپانیا-مراکش

انتقاد شدید جبهه پولیساریو از رباط در بحران اسپانیا-مراکش