مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-22سياسي

عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند، با حضور خامسان، رییس دانشگاه بیرجند، - عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند با حضور روسای دانشگاه های خراسان جنوبی و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند، با حضور خامسان، رییس دانشگاه بیرجند، رؤسای دانشگاه های استان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، فرزندان شهدا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آغاز شد.

خامسان در این آیین گفت: بوستان شهدای گمنام دانشگاه بیرجند در فضایی بالغ بر 4200 مترمربع در پردیس شوکت آباد دانشگاه ساخته خواهد شد.

رییس دانشگاه بیرجند ساخت این بوستان را برای تحقق ارزش های دفاع مقدس و شهدا عنوان کرد و افزود: در دانشگاه بیرجند روزانه شاهد حضور 8 هزار جوان دانشجو هستیم که لازم است برای این جوانان کار های فرهنگی متنوعی چه از سوی دانشگاه و از سوی استان انجام شود.

علی زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند نیز اظهار کرد: فعالیت های ما در جهان در یک طیف از خودخواهی محض تا دیگر خواهی محض قرار می گیرد و تمامی افرادی که به بشریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند آغاز شد

عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند آغاز شد