مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-22ورزشي

نامه شاکیان باشگاه استقلال به عزیزی خادم در خصوص تخلف هیات فوتبال تهران+ عکس


سرمربی تیم فوتبال جوانان فتح آرشاک توضیحاتی را در خصوص طرح شکایت علیه هیات فوتبال و باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

- امیر فلاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رأی کمیته انضباطی هیأت فوتبال تهران  و رد شکایت علیه آکادمی باشگاه استقلال، اظهار داشت: در رأیی که کمیته انضباطی هیأت فوتبال صادر کرده خوشبختانه یا متأسفانه صراحتاً اعلام شده در تاریخ 10 آبان آیین نامه را به جهت کمک به تیم ها تغییر دادیم.

وی افزود: ولی بحث تیم ها نیست.

عقل مان پاره سنگ برنداشته که اگر آیین نامه عوض شده بود این همه هزینه بدهیم و به دنبال شکایت باشیم.

اگر به تیم ها ابلاغ شده بود قطعا کسی به دنبال شکایت نمی رفت اما چنین اتفاقی اصلا به هیچ تیمی حتی نقل و انتقالات در چند نوبت، گفت: اگر می خواستند به تیم ها کمک کنند چرا فقط آیین نامه را تغییر دادند و جریمه های 4 و 8 میلیونی را از تیم ها گرفتند؟ اگر تا 31 شهریور کسی مدارکش را نمی داد تا 7 مهر می توانست پنجره نقل و انتقالاتی را با پرداخت 4 میلیون تومان برای خودش تمدید کند و بعد از آن هم می توانست با پرداخت 8 میلیون این پنجره را تا 12 مهر برای خودش تمدید کند.

فلاحی افزود: اگر تا زمان شروع بازی ها فصل نقل و انتقالات تمدید شده بود پس چرا از تیم ها جریمه های 4 و 8 میلیونی دریافت شد؟ سؤال ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه شاکیان باشگاه استقلال به عزیزی خادم در خصوص تخلف هیات فوتبال تهران+ عکس

نامه شاکیان باشگاه استقلال به عزیزی خادم در خصوص تخلف هیات فوتبال تهران+ عکس