مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-22بين الملل

افشاگری یک کتاب جدید: اوباما انگل حزب دموکرات بود


ایزاک دوور، روزنامه نگار آمریکایی سرشناس ادعا شده است که باراک اوباما یک انگل در حزب دموکرات بود که با تلاش برای انتخاب دوباره خودش در انتخابات شیره آن را مکید و قرض و بدهی به آن تحمیل کرد.

- در کتاب جدید ادوارد-ایزاک دوور، روزنامه نگار آمریکایی سرشناس ادعا شده است که باراک اوباما یک "انگل" در حزب دموکرات بود که با تلاش برای انتخاب دوباره خودش در انتخابات شیره آن را مکید و قرض و بدهی به آن تحمیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، در کتاب ادوارد-ایزاک دوور تحت عنوان نبرد برای روح: درون کمپین های دموکراتها برای شکست ترامپ که 25 مه توزیع میشود، گفته شده است که باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا از ساختار این حزب به عنوان بستر کارزار 2012 خود برای یک دوره دیگر ریاست استفاده کرد و بعد با آن همانند یک پوسته برخورد کرد و آن را با یک بدهی 2.

4 میلیون دلاری کنار گذاشت.

در این کتاب آمده است: رفتار منزوی و کناره گیری استادوار اوباما، این واقعیت که او خودرای و مملو از منافع شخصی بود را پوشاند.

او شاهد ربایش استعدادها، پول، منابع و عزم از کمیته ملی دموکراتیک به تیم انتخاب دوباره خودش بود.

پس از هشت سال ریاست جمهوری اوباما، دموکراتها با شکست خالص در 947 کرسی قانونگذاری ایالتی، 63 کرسی مجلس نمایندگان، 11 کرسی سناتوری و 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری یک کتاب جدید: اوباما انگل حزب دموکرات بود

افشاگری یک کتاب جدید: اوباما انگل حزب دموکرات بود