مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-22ورزشي

مشکل زبان برای بیرانوند در آنتورپ +عکس


پیشکسوت آنتورپ بلژیک با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی به خاطر عدم تسلط به زبان انگلیسی به مشکل خورده است، گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی خواهد بود اما نه در آنتورپ.

- جی پلاس ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران زمانی که پرسپولیس را به مقصد باشگاه آنتورپ بلژیک ترک کرد شاید تصور نمی کرد در پایان نخستین فصل حضورش در این کشور، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتورپ نداشته باشد و نیمکت نشینی های متوالی را تجربه کند.

فراز و نشیب در دروازه آنتورپ البته مختص بیرانوند نیست و دی ولف و ژان بوتز دو دروازه بان دیگر آنتورپ هم شرایط مشابهی را در نخستین فصل حضورشان در آنتورپ تجربه کرده اند.

این موضوع به سوژه ای برای سایت GVA بلژیک تبدیل شده است تا عملکرد بیرانوند، بوتز و دی ولف را در گفتگو با ویم دی کانیک دروازه بان پیشین آنتورپ بررسی کند.

دی کانیک معتقد است هیچکدام از این سه دروازه بان کار چشمگیری انجام نداده اند و بهتر است این تیم را ترک کنند.

GVA در ابتدای گزارش خود نوشت: در فاصله یک مسابقه مانده به پایان فصل می توان نتیجه گرفت سینان بولات (دروازه بان سابق آنتورپ) جانشین شایسته ای نداشت.

ژان بوتز (25 ساله)، علیرضا بیرانوند (28 ساله) و دی ولف (24 ساله) جا پای سینان گذاشتند ولی آنها باعث نشدند که هواداران، دروازه بان سه سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زبان برای بیرانوند در آنتورپ +عکس

مشکل زبان برای بیرانوند در آنتورپ +عکس