مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-22اقتصادي

سرمایه گذاری در دیگر استان ها؛ ثمره کشاورزی خدابنده ای ها در زنجان


نماینده مردم خدابنده در خانه ملت گفت: 70 درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج و صرف امور سرمایه گذاری در دیگر استان ها می شود.

- در نشست تخصصی سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی خدابنده عنوان شد؛ سرمایه گذاری در دیگر استان ها؛ ثمره کشاورزی خدابنده ای ها در زنجان ایسنا/زنجان نماینده مردم خدابنده در خانه ملت گفت: 70 درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج و صرف امور سرمایه گذاری در دیگر استان ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، نشست تخصصی سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی خدابنده با حضور مدیران کل دستگاه ها، مسئولان اتاق بازرگانی زنجان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذاران به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان و با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار شد.

در این جلسه، نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به لزوم توسعه متوازن در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: شهرستان خدابنده ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری دارد که نیازمند توجه مدیران و مسئولان ذی ربط و حمایت از سرمایه گذاری ها است.

سهندعلی فلاحی ادامه داد: حمایت مسئولان از سرمایه گذاری ها و توسعه اقتصادی در شهرستان خدابنده مطلوبیت بالایی دارد اما مشکلاتی از قبیل اختصاص زمین برای توسعه اقتصادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در دیگر استان ها؛ ثمره کشاورزی خدابنده ای ها در زنجان

سرمایه گذاری در دیگر استان ها؛ ثمره کشاورزی خدابنده ای ها در زنجان