مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-22سياسي

اتاق های فکر برای تدوین کتاب های زندگی شهدا برپا شود


معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اتاق های فکر به منظور تدوین کتاب های زندگی و سیره شهدا بایستی تشکیل تا پس از جمع بندی نظرات تبدیل به نقشه راه در این زمینه شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اتاق های فکر به منظور تدوین کتاب های زندگی و سیره شهدا بایستی تشکیل تا پس از جمع بندی نظرات تبدیل به نقشه راه در این زمینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدهادی مرعشی در نشست حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان اینکه تمام شهدا در نزد پروردگار جایگاه ویژه ای دارند اظهارکرد: خاطرات 40 نفر از فرمانده هان و زحمتکشانی که از ابتدای انقلاب تاکنون در سیستان و بلوچستان اقدامات انجام دادند در قالب یک اثر پژوهشی گردآوری و تبدیل به کتاب واکاوی رخدادهای امنیتی از اوایل انقلاب تا سال94 شده است.

وی افزود: سازمان بنیاد شهید باید تدوین کتاب های پژوهش در راستای معرفی شهیدان را انجام دهد زیرا بهترین اقدامی که در خاطرات می ماند و به عنوان تاریخ ماندگار می شود اقدامات فرهنگی و هنری بوده که متولی پرداختن به موضوع شهدا نیز همین سازمان است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برای شهید شاخص استان شهید قاسم میرحسینی جایگاه و کتابی در شان ایشان وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق های فکر برای تدوین کتاب های زندگی شهدا برپا شود

اتاق های فکر برای تدوین کتاب های زندگی شهدا برپا شود