مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-22حوادث

ترویج همجنسگرایی اتهام بازداشت ادمین کانال


رییس پلیس فتا شرق استان تهران گفت: گرداننده کانال تلگرامی غیراخلاقی و نامتعارف در بین نوجوانان و افراد کم سن و سال بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رضا ملوکی درتشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و طی رصد فضای مجازی، کانال تلگرامی که اقدام به انتشار عکس و فیلم های غیراخلاقی و تشویق به روابط نامشروع هم جنس گرایی در فضای مجازی می کرد شناسایی شد.

وی اضافه کرد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی تیم کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستورات لازم در خصوص جلب وی اخذ شد.

این مقام مسئول افزود: متهم پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بازجویی و بررسی بیشتر به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی متهم مشخص شد ضمن راه اندازی گروه های متعدد در شبکه اجتماعی تلگرام با هزاران نفر عضو و کاربر فعال، اقدام به ترویج رابطه نامتعارف بین افراد کم سن و سال و نوجوانان می کرد.

سرهنگ ملوکی گفت: در نهایت تمامی گروه های غیر اخلاقی از دسترس متهم خارج شد و پرونده تکمیلی به دادسرا اعزام و نامبرده به اتهام افساد فی الارض و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج همجنسگرایی اتهام بازداشت ادمین کانال

ترویج همجنسگرایی اتهام بازداشت ادمین کانال