مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-22پزشكي

نحوه ورود دانشجویان به آزمایشگاههای پژوهشی اعلام شد


دانشگاه تربیت مدرس در دستورالعمل جدیدی تاکید کرد؛ دانشجویان در صورت وجود علائم بیماری مثل تب و لرز، سرفه، عطسه، علائم شبه سرماخوردگی از حضور در آزمایشگاه و اماکن عمومی خودداری کنند.

- ، با توجه به لزوم برنامه ریزی برای حضور و فعالیت دانشجویان برای پیشبرد و انجام رساله / پایان نامه در آزمایشگاه و کارگاه ها، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با جمع آوری ملاحظات بهداشتی ارائه شده توسط وزارت بهداشت، وزارت علوم، مرکز بهداشت دانشگاه، قوانین و مقررات مصوب شورای HSE و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات اساتید دارای تخصص در این خصوص اقدام به تهیه دستورالعملی جهت ارائه به کمیته ایمنی دانشکده ها درخصوص مدیریت فعالیت پژوهشی ایمن دانشجویان در دوره شیوع بیماری کرد.

با توجه به تجربیات کسب شده طی دوره گذشته، نسخه بازنگری شده این دستورالعمل به منظور اجرا ابلاغ شد که جزییات آن به شرح زیر است؛ اولویت حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها و فضاهای پژوهشی توسط کمیته ایمنی دانشکده ها تعیین می شود.

فعالیت پژوهشی در فضاهای پژوهشی و آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذی صالح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ورود دانشجویان به آزمایشگاههای پژوهشی اعلام شد

نحوه ورود دانشجویان به آزمایشگاههای پژوهشی اعلام شد