مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-22اقتصادي

مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان این که امروز پست به سکوی تجارت الکترونیک تبدیل شده است، افزود: برای استفاده از ظرفیت پست در این حوزه، مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز بعد از شهرهای تهران و اصفهان راه اندازی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان این که امروز پست به سکوی تجارت الکترونیک تبدیل شده است، افزود: برای استفاده از ظرفیت پست در این حوزه، مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز بعد از شهرهای تهران و اصفهان راه اندازی می شود.

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با وی، با قدردانی از حمایت های استاندار از مجموعه پست، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت پست برای شکوفا کردن استعدادهای بالقوه آذربایجان و تبریز در عرصه های اقتصادی و تجاری شد.

وی از تقویت ناوگان بین شهری پست خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه بیش از دو هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه جا می شود و برای تسریع در ارسال مرسولات، اولین خط مستقیم پستی بین تبریز و زنجان ایجاد می شود.

سبحانی فر با بیان این که حمایت از تولید در شرکت پست متبلور است، افزود: بخش قابل توجهی از تولیدات داخلی امروز از طریق آنلاین خرید و فروش می شود و شرکت پست در این زمینه تفاهم نامه های متعددی از جمله با معاونت زنان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می شود

مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می شود