مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-22فرهنگي

780 ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: 780 ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر داد و اضافه کرد: با همکاری و مشارکت دستگاه ها و رده های مختلف، 780 برنامه ویژه آزادی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: به مناسبت سوم خرداد پنج کتاب صوتی با همکاری انجمن سینمای جوان استان بوشهر، موزیک ویدئویی رزم خاتون و پنج اثر نمایشی رادیویی رونمایی می شود.

تولید برنامه از نقش رزمندگان بوشهر در عملیات بیت المقدس وی از پخش برنامه هایی به صورت زنده از فضای مجازی و صدا و سیما خبر داد و بیان کرد: فراخوان جشنواره های ملی هنری فانوس در 32 رشته، سومین جشنواره فعالان فضای مجازی و جشنواره فیلم های کوتاه رسام منتشر می شود.

غریبی از رونمایی دو اثر سرود دانش آموزی همزمان با آزادی خرمشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: به همین مناسبت تولید پنج برنامه موشن گرافیک در خصوص نقش رزمندگان استان بوشهر در عملیات بیت المقدس آغاز می شود.

وی از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی، هنری، اردوی جهادی یک روزه و رژه کاروان خودرویی خبر داد و افزود: از دیگر برنامه ها می توان به رژه موتوری نیروهای مسلح و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان در آزادی خرمشهر اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

780 ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می شود

780 ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می شود