مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-22سياسي

مردم برای حضور در انتخابات، عمل می خواهند


یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که امروز بیش از هر زمان مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد، منتظر مشهود شدن آثار عمل مسئولان هستند.

- ایسنا/فارس یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که امروز بیش از هر زمان مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد، منتظر مشهود شدن آثار عمل مسئولان هستند.

علی اکبر صفوی در گفت وگو با ایسنا با ابراز این عقیده که طی چهاردهه گذشته هیچ زمانی به این میزان شاهد کاهش ارتباط مردم نسبت به مسئولان نبوده ایم، ابراز عقیده کرد: این کاهش از سه بعد قابل تامل است، ابتدا اینکه دخالت های قدرت ها و مقامات حاکم در جمهوری اسلامی در کار همدیگر بسیار بیش از گذشته بروز پیدا کرده که این مهم به سهم خود موجب ناامیدی مردم شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز ادامه داد: شیطنت های پشت پرده ای که علیه دولت و با هدف ناکارآمد جلوه دادن دولت انجام می شود، از دیگر ابعاد این کاهش محسوب می شود.

صفوی خاطرنشان کرد: آقای روحانی تصور می کرد که اگر با جریان های اقتدارگرا بیشتر کنار بیاید، شرایط برای پیشرفت بیشتر می شود اما نشان داده شد که اینگونه نبود.

او با بیان اینکه شرایط بد اقتصادی فعلی با هیچ عقل سالمی قابل توجیه نیست، گفت: با وجود تاثیرگذاری تحریم ها و فشارهای خارجی اما بخشی از مسائل ربطی به تحریم ها ندارد و بیشتر به دلیل سوء ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای حضور در انتخابات، عمل می خواهند

مردم برای حضور در انتخابات، عمل می خواهند