مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-22سياسي

طرح «دانشگاه بدون دخانیات» در دانشگاه تهران وارد مرحله اجرایی شد


برای اولین بار در کشور، طرح «دانشگاه بدون دخانیات» به عنوان یک برنامه راهبردی در دانشگاه تهران به طور رسمی وارد مرحله اجرایی شد.

- طرح دانشگاه بدون دخانیات در دانشگاه تهران وارد مرحله اجرایی شد برای اولین بار در کشور، طرح دانشگاه بدون دخانیات به عنوان یک برنامه راهبردی در دانشگاه تهران به طور رسمی وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه تهران، طرح دانشگاه بدون دخانیات پس از بررسی و تدوین در شورای راهبری و سیاست گذاری مشاوره و بهداشت روان این دانشگاه در خردادماه 1395، طی برگزاری جلسات متعدد با افراد متخصص و نمایندگان تشکل ها و نهادهای دانشجویی و بررسی تجارب دانشگاه های داخلی و خارجی در زمینه اجرای برنامه های کنترل و پیشگیری از مصرف دخانیات، در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب و در جلسه هیئت رییسه دانشگاه به تصویب نهایی رسید.

تشکیلات اجرایی خط مشی دانشگاه بدون دخانیات شامل شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی با ریاست رییس دانشگاه، نایب رییس معاون دانشگاه و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه و سه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با مسئولیت مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مشاوره و درمان با مسئولیت رییس مرکز مشاوره دانشگاه و اطلاع رسانی و رسانه با مسئولیت مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «دانشگاه بدون دخانیات» در دانشگاه تهران وارد مرحله اجرایی شد

طرح «دانشگاه بدون دخانیات» در دانشگاه تهران وارد مرحله اجرایی شد