مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-22سياسي

ارکان تمدنی ایران را چه چیز تهدید می کند؟


در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم زمین ، مسئولان از دغدغه های محیط زیستی سخن گفتند؛ از جمله معصومه ابتکار گفت: برگزاری این جشنواره به صورت اتفاقی در آستانه انتخابات است اما قطعا این جشنواره می تواند یک پیام مهم برای نامزدها داشته باشد و این است که محیط .

- در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم زمین ، مسئولان از دغدغه های محیط زیستی سخن گفتند؛ از جمله معصومه ابتکار گفت: برگزاری این جشنواره به صورت اتفاقی در آستانه انتخابات است اما قطعا این جشنواره می تواند یک پیام مهم برای نامزدها داشته باشد و این است که محیط زیست را جدی بگیریم و کسی که می خواهد در آینده قدرت را در دست بگیرد بداند که ناپایداری های زیست محیطی، ارکان تمدنی ایران را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم زمین، در ابتدای این مراسم که شامگاه 31 اردیبهشت ماه در فضای باز پارک ملت برگزار شد، فرهاد توحیدی دبیر جشنواره فیلم زمین گفت: از ابتدای راه اندازی این جشنواره بسیاری از ما پرسیدند که چرا موضوع جشنواره توسعه پایدار است؟ در پاسخ به آنها گفتم کدام ایرانی با وجدانی است که خواهان کشوری پیشرفته، مردمی، مسئولیت پذیر، آگاه و مرفه درکنار حکومت قانون ، عدالت اجتماعی، اقتصاد شکوفا، محیطی زیستی پاک و ایمن در کنار تامین آینده نسل های آتی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکان تمدنی ایران را چه چیز تهدید می کند؟

ارکان تمدنی ایران را چه چیز تهدید می کند؟