مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-22بين الملل

سرنوشت «خاشقچی 2» همچنان در هاله ای از ابهام/ حبس هنرمند لبنانی چرا حبس شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از گذشت بیش از یک ماه از زمان دستگیری سمیر صفیر آهنگساز لبنانی در عربستان و انتشار شایعاتی درباره او در رسانه های سعودی، - سرنوشت خاشقچی 2 همچنان در هاله ای از ابهام/ حبس هنرمند لبنانی چرا حبس شد؟ یک هنرمند لبنانی که بیش از یک ماه پیش خبر دستگیری او در رسانه های لبنانی سروصدا کرد، به جرم بیان مواضعش علیه ریاض دستگیر شده است و همچنان در زندان به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از گذشت بیش از یک ماه از زمان دستگیری سمیر صفیر آهنگساز لبنانی در عربستان و انتشار شایعاتی درباره او در رسانه های سعودی، روزنامه لبنانی الاخبار به نقل از برخی منابع ویژه خبر داد که ریاض او را به علت مواضع سیاسی اش که در یک مصاحبه تلویزیونی آن را بیان کرده بود، دستگیر کرده است.

منابع لبنانی بیش از یک ماه پیش گزارش داده بودند که ریاض یکی از آهنگسازان این کشور را که به دعوت ولید بن غازی مدیر دفتر وزیر اطلاع رسانی سعودی به عربستان سفر کرده، دستگیر کرده است.

پس از دستگیری او و به علت قطع ارتباطش با تمامی اعضای خانواده اش و عدم اطلاع هیچ یک از مقامات لبنانی درباره او، برخی منابع لبنانی به او لقب خاشقچی2 دادند آن هم برای اشاره به جمال خاشقچی شهروند سعودی و ستون نویس روزنامه واشنگتن پُست است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت «خاشقچی 2» همچنان در هاله ای از ابهام/ حبس هنرمند لبنانی چرا حبس شد؟

سرنوشت «خاشقچی 2» همچنان در هاله ای از ابهام/ حبس هنرمند لبنانی چرا حبس شد؟