مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-22اجتماعي

مشکلات ثبت نام مدارس و عدم رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی را گزارش دهید


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از راه اندازی سامانه ای در شبکه شاد برای دریافت مسائل و شکایات مردمی در شهر تهران پیرامون مواردی چون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، - سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از راه اندازی سامانه ای در شبکه شاد برای دریافت مسائل و شکایات مردمی در شهر تهران پیرامون مواردی چون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، مشکلات ثبت نام مدارس و دریافت وجوه و شهریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ثقفی در این باره توضیح داد: در راستای برقراری ارتباط شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان tehranedubox در شبکه شاد کرده است.

وی افزود: تمام افراد می توانند پیام های صوتی، تصویری و نوشتاری خودشان را درباره مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران را اعم از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حوزه های امتحانی، مشکلات ثبت نام، دریافت وجوه و شهریه و سایر موارد به صورت مستقیم ارسال کنند.

ثقفی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت دائم این سامانه را رصد خواهد کرد و به تمام مواردی که از این طریق ارسال می شود رسیدگی ویژه خواهد شد گفت: درخواست می کنیم در هر پیامی که ارسال می شود مشخصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ثبت نام مدارس و عدم رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی را گزارش دهید

مشکلات ثبت نام مدارس و عدم رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی را گزارش دهید