مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-22سياسي

سوم خرداد حماسه ای الهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز سوم خرداد را حماسه ای الهی و فراموش نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد.

- ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و گرامی داشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، سوم خرداد را حماسه ای الهی و فراموش نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلامی اصلی ترین عامل موفقیت در عملیات بیت المقدس بود.

وی افزود: باید مجاهدت های بی نظیر رزمندگان اسلام که با دستان خالی و سلاح ایمان و روحیه ایثارگری در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی مقاومت کرده و از ارزش ها، کشور و ناموس خود دفاع کردند بازگو شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: راه شهدا و ایثارگران و ملت غیور ما همان راه حماسه عاشورا و کربلاست، دشمنان بدانند ما امروز ادامه دهنده راه شهدا هستیم و از ارزش ها و آرمان های انقلاب و کشور دفاع خواهیم کرد.

رستمیان بر لزوم بزرگداشت سوم خرداد تأکید کرد و افزود: عملیات بیت المقدس و حماسه سوم خرداد ثابت کرد مردم ما به ارزش های هستند، ملت بزرگ و قدرشناس ایران باید در جهت بزرگداشت سوم خرداد تلاش کنند و نسل های امروز و آینده کشور را با این حماسه و مجاهدت های رزمندگان اسلام آشنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد حماسه ای الهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی

سوم خرداد حماسه ای الهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی