مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-22اقتصادي

ارائه خدمات مدرن و الکترونیکی در مدیریت شهری ضروری است


شهردار رشت با اشاره به رونمایی از طرح هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهری، گفت: حرکت به سمت ارائه خدمات مدرن و الکترونیکی در مدیریت شهری ضروری است.

- ، سید محمد احمدی صبح شنبه با بیان اینکه روزانه به جمعیتی حدود یک میلیون نفر در رشت خدمات رسانی می شود، گفت: کیفی سازی خدمات از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه مراجعه افراد به شهرداری ها خود به خود می تواند تنش زا باشد، تصریح کرد: باید از خدمات سنتی به ارائه خدمات مدرن حرکت کرد.

وی هوشمندسازی را نیازمند انجام اقدامات و پیش زمینه هایی دانست و بیان کرد: هوشمند سازی یک فرآیند زمان بر است و باید زیرساخت های آن را مهیا کرد.

احمدی همچنین به برخی اقدامات انجام شده در راستای کاهش دغدغه ها و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: جمع آوری زباله های خشک از دغدغه هایی است که به تدریج در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می شود.

شهردار رشت با بیان اینکه طرح سیستم یکپارچه املاک در مراحل نهایی قرار دارد، تصریح کرد: سیستم منابع انسانی مراحل پایانی خود را سپری می کند و منطقی سازی نیروی انسانی نیز در دستور کار است.

گفتنی است؛ رونمایی از طرح جیب با هدف هوشمندسازی روند پرداخت هزینه اتوبوس و یکپارچه سازی مدیریت ناوگان اتوبوس ها جهت تحقق شهر هوشمند برگزار شد و اجرای این برای 35 دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مدرن و الکترونیکی در مدیریت شهری ضروری است

ارائه خدمات مدرن و الکترونیکی در مدیریت شهری ضروری است