مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-22اقتصادي

امضای تفاهم نامه مسؤولیت اجتماعی بین وزارت صمت و شرکت سایپا کاشان


تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی اقتصاد مقاومتی به امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، موضوع احیای مسؤولیت های اجتماعی شرکت ها در چارچوب سایپا و مدیران ارشد استان اصفهان در شرکت سایپاسیتروئن در دستور کار قرار گرفت.

 تفاهم نامه احیای مسؤولیت های اجتماعی اقتصاد مقاومتی که به امضای علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رسید، دستیابی به توسعه متوازن منطقه ای جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش مردمی و غیردولتی را در دستور کار قرار گرفت.

  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، عباس رضایی استاندار اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، روح اله دهقانی دادستان کاشان، علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان و ناصر آقامحمدی مدیرعامل سایپاسیتروئن از دیگر امضاکنندگان این تفاهم نامه بودند.

  تحقق بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و طبیعی منطقه در کنار تکیه بر قابلیت و توانمندی های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون زا کردن اقتصاد منطقه و ارتقای تاب آوری جامعه محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه مسؤولیت اجتماعی بین وزارت صمت و شرکت سایپا کاشان

امضای تفاهم نامه مسؤولیت اجتماعی بین وزارت صمت و شرکت سایپا کاشان